Nowy

TAŚMA REHABILITACYJNA - SUPER DUŻY OPÓR

8006

Nowy produkt

Długość: 1,5m. Kolor: srebrny.

Więcej szczegółów

32,00 zł brutto

Więcej informacji

Taśma rehabilitacyjna

OPPO 1,5m - super mocna

 

taśma rehabilitacyjna

Taśma rehabilitacyjna Oppo to świetne narzędzie do ćwiczeń mięśni brzucha, grzbietu i karku; także ramion, czy nóg. Zalecana jako element rehabilitacji. Doskonale nadaje się do ćwiczeń ogólnorozwojowych i w celu utrzymania dobrej kondycji fizycznej. Skuteczna w walce z bólami kręgosłupa i w profilaktyce.

 

 

Zastosowanie taśmy rehabilitacyjnej

  • rehabilitacji kręgosłupa i stawów
  • ćwiczeniach wzmacniających mięśnie grzbietu i brzucha
  • treningu ogólnorozwojowym
  • ćwiczeniach fitness
  • treningu siłowym

Polecana wszystkim osobom, które prowadzą siedzący tryb życia. Regularnie używana zapobiega kurczeniu się mięśni i poprawia ruchomość stawów.

Ćwiczenia z taśmą super mocną skutecznie rzeźbią sylwetkę i przyczyniają sie do wzrostu masy mięśniowej.

taśma rehabilitacyjna 

taśma rehabilitacyjna

 

 

Taśmę należy owinąć wokół dłoni i zacisnąć.

 

 

taśma rehabilitacyjna

 

 

Produkt jest bardzo wytrzymały i elastyczny. Może być swobodnie wiązany i rozwiązywany.

 

 

Taśma bardzo mocna przeznaczona jest do ćwiczeń siłowych osób dorosłych. Rozciągnięcie wiąże się ze znacznymn wysiłkiem.

Budowa taśmy rehabilitacyjnej

  • Wykonana z wysokiej jakości czystego lateksu.
  • Kolor taśmy: SREBRNY.
  • Długość: 1,5 m.

Przykładowe ćwiczenia z użyciem taśmy rehabilitacyjnej:

taśma rehabilitacyjna

 

Ćwiczenie mięśni brzucha, grzbietu, ud: Leżenie na plecach. Łydki złączone należy obwiązać taśmą. Końce taśmy stabilnie chwycić w dłonie. Wykonywać okrężne ruchy nogami w taki sposób, by stopy najpierw kierować w górę, później do przodu, następnie w dół i do siebie. Skuteczność przy około 10 powtórzeniach.

 

 

 

taśma rehabilitacyjna

 

Ćwiczenie mięśni ud, ramion, brzucha, grzbietu: Pozycja siedząca. Środek taśmy zawiązać na stopie. Końce trzymać w rękach. Nogę należy naprzemiennie zginać w kolanie i podciągać w kierunku klatki piersiowej oraz prostować. 10 powtórzeń.

 

 

30 other products in the same category: